7 روز ضمانت خرید

 
فروشگاه اینترنتی اول بازار با اطمینان از عملکرد خود و جهت تامین رضایت حداکثری مشتریان محترم، تمام خریدهای صورت گرفته را تا 7روز گارانتی می نماید، این 7 روز ضمانت شامل تمام موارد مرتبط با خرید می باشد:
 
ضمانت قیمت: ما گارانتی می کنیم کالای خریداری شده با بهترین قیمت ممکن خریداری گردیده است.
ضمانت اصالت: ما گارانتی می کنیم کالای خریداری شده، کالای اصل، شرکتی و دارای گارانتی معتبر است.
 
جهت آگاهی از شرایط استفاده از ضمانت های فوق خواهشمند است، توضیحات ذیل را به دقت مطالعه فرمائید:
 
 
  • ضمانت قیمت

فروشگاه اینترنتی اول بازار همواره یکی از مزیتهای خود نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی و سایر فروشگاه هاارائه قیمتهای رقابتی اعلام نموده است، لذا این فروشگاه با اطمینان از قیمت گذاری محصولات خود و برای ایجاد اطمینان خاطربیشتر مشتریان، 7 روز تضمین قیمتی برای کالاهای خریداری شده ارائه نموده که بر اساس آن، چنانچه مشتری تا 7 روز پس از خرید، اعلام نماید فروشگاه معتبر دیگری کالا را با قیمت کمتری عرضه می نماید، بلافاصله پس از محرز شدن  مابه التفاوت وجه به حساب ایشان واریز خواهد شد.
لازم به توضیح است که مدت این تضمین قیمتی در مورد کالاهایی که قیمت آنها تابع نوسانات بازار است، حداکثر تا 24 ساعت می باشد .
 
توجه: تمامی کالاهای ارائه شده کالاهای اصل و شرکتی، دارای گارانتی و قطعات اصلی هستند و با توجه به آنکه ممکن است فروشگاهی به دلایل مختلف از جمله ارائه کالای قاچاق و بدون گارانتی، کالای تقلبی یا معیوب، کالای پشت ویترینی، کالایی که قطعات اصلی یا لوازم جانبی آن تعویض شده است، ظاهراً قیمت کمتری برای محصول اعلام نماید، لذا ملاک قیمتی، تنها قیمت های رسمی اعلام شده توسط تولیدکنندگان یا واردکنندگان اصلی آن کالا یا قیمتهای ارائه شده توسط فروشگاه های معتبر و شناخته شده می باشد.
 
 
نکته۱: تضمین قیمتی در مورد فروشگاه  هایی که عرضه آنها دارای محدودیت و به نوعی سهمیه بندی باشد، قابل استفاده نمی باشد، به عنوان مثال فروشگاه هایی که فروش کالا را منوط به بازگرداندن کارتن کالا یا نصب و راه اندازی در هنگام خرید می نمایند، شامل تضمین قیمتی نمی گردند. این تضمین صرفا شامل فروشگاه های معتبری می گردد که بدون اعمال شرط و یا محدودیت برای افراد حقیقی و حقوقی، بتوان کالای مورد نظر را از آنها خریداری نمود.
 
نکته۲: تضمین قیمتی شامل تغییرات قیمتی فروش ویژه، تخفیفات و هر نوع جشنواره خاصی که سایر فروشگاه های معتبر برای مقاطع خاص و مدت زمان مشخص در نظر می گیرند، نخواهد شد.
 

شروط استفاده از7 روز گارانتی قیمتی:

1. از شرایط اصلی استفاده از تضمین قیمتی این است که کالا از نظر مدل، رنگ، سایز، گارانتی، کشور سازنده و سایر مشخصات فنی، دقیقاً مشابه کالای خریداری شده ازفروشگاه اینترنتی اول بازار باشد.
2. از دیگر شرایط لازم برای استفاده از این تضمین، موجود بودن کالا در سایت یا فروشگاه مورد نظر و ارائه پیش فاکتور به تاریخ روز می باشد.
3. با توجه به لزوم یکسان بودن شرایط مقایسه، ملاک تضمین قیمتی قیمت نهایی کالا با لحاظ هزینه هایی مانند هزینه حمل و نقل یا ارزش افزوده خواهد بود.
4. عدم سوء استفاده از این طرح به روشهای غیراخلاقی و غیر حرفه ای
 
 

 

  • ضمانت اصالت

مشتریان محترم 7 روز فرصت خواهند داشت نسبت به بررسی اصالت کالا و گارانتی آن از شرکتهای اصلی و خدمات پس از فروش آن اقدام نمایند. در صورت وجود هر گونه مشکل در اصالت کالا و یا گارانتی آن مشتریان به راحتی می توانند کالای خریداری شده را عودت نمایند.
 
 
  • سخنی با شما

سعی ما برآن است که شما مشتریان ارجمند با اطمینان وآسودگی کامل یک خرید خوب را از فروشگاه اینترنتی ما تجربه کنید و وظیفه ی خود میدانیم که به بهترین نحوه ممکن خدمات پس از فروش را برای شما فراهم کنیم